Dewocjonalia, czyli dopełnienia w postaci przedmiotów religijnych, to nie tylko obrazki, modlitewniki czy pamiątka chrzcielna
W dzisiejszych czasach wyrażenie potrzeby wiary przybiera różnorodne formy. Klienci szukają różnego typu dewocjonaliów, które będą w stanie dać im uczucie pełniejszej „łączności” z bytem większy od nich samych.
Napisał: Big Star
Na podstawie: Big Star
Napisał: abcslubu.pl
Na podstawie: abcslubu.pl
Rynek z dewocjonaliami bardzo rozwinął się na przestrzeni ostatnich lat.
Zaciekawił Ci się ten wpis? Jeżeli tak, to zanim wyłączysz komputer, kliknij wcześniej tu - ta witryna (
http://www.mengarnitury.pl/pl/page/6/Aktualnosci/68/Slubny_garnitur_%E2%80%93_jak_wybrac_) także z pewnością przypadnie Ci do gustu.
Dla dużej liczby klientów, dewocjonalia kojarzą się głównie z takiego typu produktami jak męskie łańcuszki, czy krzyżyki z okazji komunii, jakie można kupić w parafialnym sklepiku. Nic bardziej mylnego – na rynku prosperuje sporo sklepów jak i hurtowni, z których większość prowadzi
sprzedaż sieciową. Sfera dewocjonaliów idzie jak najbardziej z duchem czasu. W efekcie konsumenci mają znacznie łatwiejszy dostęp do wymaganych produktów. Męskie łańcuszki to w sklepie sieciowych jedynie jedna kategoria, gdzie w placówce stacjonarnej tego
typu artykułów może być
tylko parę wariantów.
Nabywając dewocjonalia odbiorcy tak samo jak przy innych zakupach w dużej mierze sugerują się prezencją produktu, po za jego ideową wartością. Bardzo dobrym tego przykładem jest medalik szkaplerzny, jaki potrafi niekiedy być prawdziwym małym dziełem sztuki. Medalik szkaplerzny jak i wiele odmiennych rodzajów dewocjonaliów nie jest ozdobą, ale wyraźnym zaakcentowaniem świadomości duchowej danej osoby. Kupując konkretne dewocjonalia pamiętajmy, że są one czymś znacznie więcej niż estetycznym dodatkiem.
Niekiedy prostota jest w stanie powiedzieć więcej niż zbędna ostentacja. Sprawdzając oferty licznych sklepów online dowolny konsument szybko znajdzie coś idealnego dla siebie.
Opublikowany przez Administrator w dniu 2018-01-18 12:22:50
Tagi: model, konsument, zakup, przedmioty