Czym warto kierować przy zamawianiu odzieży roboczej dla osób zatrudnionych w hotelu albo pensjonacie
Schludny wygląd pracowników ma dla firmy duże znaczenie. Chodzi tutaj o kreowanie pozytywnego wizerunku, jak również o zaufanie, które w nowoczesnej gastronomii i hotelarstwie bywa podstawą prowadzenia biznesu.
Kiedy menedżerowie chcą zamówić kompletnie nową odzież dla zatrudnionych osób, to koniecznie muszą wziąć pod uwagę kilka kluczowych kwestii.
Zbyt wielka oszczędność może w skrajnych przypadkach być powodem poważniejszych kłopotów, stąd zamawiając odzież dla kucharzy , a także pozostałych pracowników kuchni trzeba kierować się nade wszystko zdrowym rozsądkiem. Świetne jakościowo ubrania chociaż są droższe, to w trakcie prania zapewne nie stracą na głębi kolorów ani też nie odkształcą się czy zmechacą. Dodatkowo liczy się także krój stroju. Odzież dla hoteli w żadnym razie nie musi wyglądać niczym elegancki ubiór wyjściowy, lecz, jak to będzie w przypadku niektórych ośrodków, przywodzić na myśl kostiumy z minionych epok.
Oferowana kolorystyka tak naprawdę nie jest zbyt imponująca, lecz jej wybór trzeba dokładniej przemyśleć. Kolor biały w kuchni to swego rodzaju tradycja, lecz łamanie konwencji ma również i swoje plusy.
Jeżeli chcesz zgłębić dokładniej dane na omawiany wątek, to zobacz tutaj
rzetelne informacje, zawierające uzupełniające newsy.
Czarna odzież dla kucharzy doskonale sprawdzi się w trakcie gotowania posiłków, gdyż na fartuchach nie będzie widać mało estetycznych plamek np. po soku. Natomiast szarości to barwy zarezerwowane dla recepcjonistów i akurat w tym przypadku rozsądniej nie ryzykować z innymi kolorami. Niebieskie uniformy to tymczasem doskonała garderoba dla pokojówek. Odzież dla hotelii w tym odcieniu nieodparcie kojarzy się z higieniczną czystością, a tego typu skojarzenia są w końcu bardzo pożądane.
Napisał: Quinn Dombrowski
Na podstawie: http://www.flickr.com
Napisał: Glitter
Na podstawie: Glitter
Każdy zarządca hotelu, nawet ten mniej doświadczony, świetnie wie, że zakup odzież dla personelu obejmuje też zamówienie dodatków.
W tym przypadku można mieć na względzie sugestie podwładnych. Szefowie kuchni może chcieliby zakładać opaski zamiast wysokich czapek, a pracownicom recepcji może spodobałby się jasnoczerwona apaszka.
Opublikowany przez Administrator w dniu 2016-08-30 14:02:23
Tagi: garderoba, paski, zakup, kupić